ВП "Старобільський технікум ЛНАУ"
П`ятниця, 20.10.2017, 05:32
Меню сайту

Категорії розділу
Мої статті [151]
"Студентський калейдоскоп" [14]
Студентська газета ВП "Старобільський технікум ЛНАУ"

Наше опитування
(Студентам) Скільки часу ви витрачаєте на виконання домашнього завдання?
Всього відповідей: 239

Пошук

Статистика

Онлайн всього: 2
Гостей: 2
Користувачів: 0

Головна » Статті » Мої статті

Інформація про діяльність методоб’єднання «Школа передового досвіду»

Інформація про діяльність методоб’єднання

«Школа передового досвіду»

 

Мета створення такого методичного об'єднання викладачів – підвищення готовності викладачів до використання професійних технологій, до нових технологій навчальної діяльності.

На формування якісно нового викладача налаштована вся система методичної роботи, тобто система взаємозалежних дій та заходів спрямованих на всебічне підвищення кваліфікації, професійної майстерності кожного викладача, розвиток і підвищення творчого потенціалу педагогічного колективу ВП «Старобільський технікум ЛНАУ».

Напрями роботи на 2015-16 н.р.

  • створення, адаптація нових систем і технологій навчання і виховання при проведенні відкритих занять викладачів, які йдуть на атестацію у 2016році;
  • удосконалення змісту, форм і методів особистісно-зорієнтованої технології навчання;
  • вивчення передового педагогічного досвіду запровадження інноваційних технологій навчання викладачів.

Так, в 2015 – 2016 н.р. році було заплановано проведення відкритих занять викладачів за різними методами, типами, технологіями викладання навчального матеріалу.

14.10.2015р. було проведено відкрите показове заняття з дисципліни «Основи нарисної геометрії та інженерна графіка» викладачем вищої категорії Степановою В.І.

Тема заняття «Побудова комплексних креслень і аксонометричних проекцій точок і прямих».

Заняття проводилося для студентів ІІ курсу спеціальності 5.10010201 «Експлуатація і ремонт машин і обладнання агропромислового виробництва».

Запровадження форм і методів особистісно-зорієнтованого навчання при проведенні практичної роботи з застосуванням мультимедійної мережі зацікавило присутніх на занятті викладачів.

          

Специфіка цього заняття полягає в тому, що запроваджувалися такі види діяльності: брейн-стормінг, гра тренінг, що сприяли посиленню мотивації навчання.

Тестування знань за комп’ютерами, використання мультимедійних технологій при виконання практичного заняття, коли виконання завдання йшло в зворотному шляху – від складного до простого, коли на ще невідомих студентам кресленнях вони знаходили «елементи відомого», встановлювання положення відрізка в просторі, що відповідало меті заняття.

          На занятті були присутні від адміністрації і викладачів 10 осіб, які провели оцінку проведення заняття за векторною моделлю аналізу за домінантами складових в середньому 75 балів, що відповідає творчому рівню заняття.

           Викладач вищої категорії Васюніна Т.Г. проводила заняття 21.10.2015р. з дисципліни «Гігієна тварин з основами ветеринарії».Показове лабораторне заняття з теми «Ознайомлення з формами лікарських речовин (рідкі, тверді, м'які) та виготовлення найбільш застосованих форм» проводилося для студентів ІІІ курсу спеціальності 5.09010201 «Виробництво і переробка продукції тваринництва».

          

                     Практичні методи навчання мали корекційну мету – навчали діяти студентів самостійно, перебороти відрив між засвоєнням теоретичних знань і вмінням їх практично застосовувати.

                    Перед початком практичної роботи проводилося з'ясування готовності студентів до практичної діяльності методом «Мозкової атаки». Студенти приймали активну участь, систематизували і узагальнювали навчальний матеріал.

Мотивація опорних знань привела до запровадження дидактичного прийому у навчанні студентів, такого як виробничі завдання.

                     Присутніх викладачів на відкритому занятті 12 осіб. Після закінчення проводився аналіз, обговорення.

                   Ефективність заняття присутніми викладачами визначалася на векторах моделі і визначена результатом 77,6 балів як творчий рівень.

 27.10.2015р. відбулося чергове заплановане заняття «Школи передового досвіду» за показовим відкритим заняттям викладача вищої категорії Фесенко О.Г. з дисципліни «Землеробство» за темою «Енергозберігаюча спрямованість обробітку грунту в екологічному землеробстві»

       

Заняття проводилося для студентів ІІ курсу спеціальності 5.090.10103 «Виробництво і переробка продукції рослинництва». Викладач ділився досвідом проведення тематичної лекції за особистісно-зорієнтованою технологією навчання з використанням мультимедійних технологій.

На занятті викладач використовуючи слайди розкрив принципи енергозберігаючої технології.

Студенти, заповнюючи матрицю опорного конспекту, прийшли до висновку що таке No-til система (сівба без обробітку грунту).

Такий метод, як «Підсилена лекція», супроводжувався виступами студентів за випереджальними завданнями.

Методом «Прес» студенти аргументували висновки позитивної і негативної сторін подолання невирішених наукових питань за допомогою викладача.

На занятті були присутні 16 викладачів, які визначили за векторним аналізом ефективність заняття, яке отримало 77,6 балів за творчим рівнем із 80 можливих.

                 Викладач Рогозян О.В., спеціаліст І категорії, запропонувала в «Школі передового досвіду» методику проведення тематичної лекції за електронним посібником в комп’ютерній мережі.

                   Заняття відбулося 28.10.2015р. в групі студентів ІІІ курсу  спеціальності 5.10010201 «Експлуатація і ремонт машин і обладнання агропромислового виробництва» з дисципліни «Основи тваринництва» за темою «Технологія виробництва продукції свинарства».

    

Були використані новітні методи і форми особистісно-зорієнтованого навчання, а саме:

  • робота з електронним посібником;
  • випереджальні завдання;
  • складання опорного конспекту за матрицею;
  • підсумок занять рефлексі йно-оцінювальним етапом.

Методи інтерактивної технології навчання, такі як «Мікрофон», «Незакінчене речення», «Квітка розв'язань» сприяли процесу взаємодії викладача і студентів.

Мотивація навчальної діяльності супроводжувалася розв’язуванням питань, які стосуються особливостей технології виробництва продукції тваринництва.

На занятті були присутні 15 викладачів, які провели обговорення відкритого показового заняття.

На відкрите заняття викладач представив методичну розробку, карту діяльності викладача і студентів, опорний конспект лекції і саму лекцію з визначенням відеоряду.

Векторною моделлю заняття визначено, що заняття отримало 76,6 балів і було оцінено за творчим рівнем проведення.

         04.11.2015р. викладачем вищої категорії Бондар Р.В. було проведено в «Школі передового досвіду» відкрите показове заняття з дисципліни «Агрохімія» за темою «Калійні добрива» в групі студентів ІІ курсу спеціальності 5.09010103 «Виробництво і переробка продукції рослинництва».

        

       При проведенні заняття викладачем було використано ряд формі методів інноваційних технологій.

       Карта діяльності викладача і студентів передбачала запровадження таких форм, як тестування на персональних комп’ютерах при перевірці виконання домашнього завдання. Постановка проблемної задачі передбачала вирішення в кінці заняття, що і було зроблено.

Опорний конспект лекції супроводжувався мультимедійним супроводженням.

      На занятті були присутні 12 викладачів, які при обговоренні методики проведення заняття визначили, що заняття проведено на творчому рівні і за показниками технологічної карти векторного аналізу заняття зафіксована ефективність заняття на векторах моделі в 76,4 балах, що відповідає творчому рівню проведення.

       Переважна більшість матеріалів, поданих до відкритих занять, містить дуже багато цінних творчих знахідок. Матеріали є актуальними та мають важливе значення як для викладачів з великим досвідом викладання, так і для молодих викладачів.

  

 

 

 

 

 

 

            Школа передового досвіду – це така форма навчання, яка створює умови для «сходження» кожного учасника до нового досвіду шляхом колективного відкриття. Майстерність є проявом найвищої форми активності особистості викладача у професійній діяльності, активності, що ґрунтується на гуманізмі і розкривається в доцільному використанні методів і засобів педагогічної взаємодії.

Категорія: Мої статті | Додав: lex (17.11.2015)
Переглядів: 177 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Національна гаряча лінія Національна дитяча гаряча лінія
Copyright MyCorp © 2017
Створити безкоштовний сайт на uCoz