ВП "Старобільський технікум ЛНАУ"
П`ятниця, 20.10.2017, 05:32
Меню сайту

Категорії розділу
Мої статті [151]
"Студентський калейдоскоп" [14]
Студентська газета ВП "Старобільський технікум ЛНАУ"

Наше опитування
(Студентам) Скільки часу ви витрачаєте на виконання домашнього завдання?
Всього відповідей: 239

Пошук

Статистика

Онлайн всього: 2
Гостей: 2
Користувачів: 0

Головна » Статті » Мої статті

Методичний тиждень – в дії

У методичній системі  ВНЗ 1-2 рівнів акредитації центральним процесом, що визначає її характер, є процес професійного зростання викладача ефективність роботи якого  залежить від чітко побудованого управління.

Методичний тиждень – це показ актуальних новітніх технологій в навчальному і виховному процесі. Однак ця проблема потребує аналізу можливостей викладачів, їх професійного рівня і найважливіше – впливу інновацій на студентів.

Майстер-клас викладача Бриндюк Ганни Петрівни – це  була презентація професійної готовності – це не просто володіння формами і методами самостійного опрацювання над навчальним матеріалом студентами, що забезпечують – її успішність і ефективність, але це, перш за все, формування певного відношення до цієї діяльності.

Тема майстер-класу «Шляхи, мотивація та форми самостійної роботи студентів над вивченням навчального матеріалу» - це показ навчально-методичного забезпечення, який створено викладачем, це і методи та рекомендації з усіх дисциплін.

  

Форми різні, а саме:

·        текстова відповідь на питання;

·        відповідь і складання кросвордів;

·        вирішення виробничих ситуацій;

·        відповіді на тести;

·        зображення схеми технологічного процесу;

·        створення схем господарювання.

 

Методикою проведення майстер-класу була передбачена виставка творчих методичних робіт викладача Бриндюк Г.П. з методичного забезпечення дисциплін, які вона викладає.

До майстер класу підготовлена методична розробка, слайди до презентації.

Присутні викладачі взяли участь в обговоренні і було запроваджено  випереджальний розгляд питань методики, вивчення складних розділів навчальних програм з демонструванням відкритих занять.

По закінченню викладачі взяли участь в анкетуванні за питаннями:

1. Мета приходу на майстер-клас.

2. Що взяв корисного та цікавого?

3. Чи хочеться щось відзначити?

 

Контроль якості проведення заняття передбачає оцінку  як результатів навчання, так і всієї роботи викладача. Відкриті заняття викладачів проводяться відповідно критеріїв оцінки діяльності.

В методичному тижні було проведено 4 відкритих заняття.

Методична мета цих занять майже однакова: використання форм і методів особистісно-зорієнтованого навчання за інноваційними технологіями, але підхід викладачів особистісно-індивідуальний.

Так, викладач Ткаленко М.В. за темою «Напад Німеччини на Радянський Союз. Початок Великої Вітчизняної війни»  показав рівень студентів у виконанні випереджальних завдань, ступінь їх самостійності  у вирішенні проблемних завдань. Відеопоказ фрагментів кіно хроніки воєнних дій, відео слайдів яскраво доповнив тематичну лекцію.

 

 

Викладачами за векторним  аналізом заняття було оцінено за творчим рівнем.

Викладач Ладик О.М.  провів практичне заняття з дисципліни «Технологія галузі» на тему  «Розрахунок норм висіву потреби посівного матеріалу».

 

  

 На занятті згідно методичної розробки були показані форми практичних завдань для відробки умінь і навичок. 

 Заняття проведено якісно і показало як викладач прагнув до того, щоб саме  під час заняття відбувався процес формування умінь і розвиток самостійності. 

 

 Викладач Зубар О.В. провів відкрите заняття з дисципліни «Трактори і автомобілі» за темою «Кривошипно-шатунний механізм».

Методична мета – показати методику проведення тематичної лекції як логічно витриманого, системно послідовного матеріалу.

  

В ході заняття були представлені оптимальні прийоми  навчання з урахуванням навчального матеріалу та особливостей студентів 2 курсу спеціальності  5.10010201 «Експлуатація і ремонт машин і обладнання агропромислового виробництва».

Заняття за векторним аналізом оцінено за високим рівнем.

 Завершився методичний тиждень проведенням відкритого практичного заняття викладачем Бондар І.В. з дисципліни «Основи нарисної геометрії та інженерна графіка» за темою «Побудова комплексного креслення моделі. Нанесення розмірів».

  

 

Методична мета цього практичного заняття була сфокусована на відробку вмінь і навичок розробки креслень засобами комп’ютерної графіки за допомогою графічної системи КОМПАС 3Д –V12.

 Диференційований підхід до студентів у процесі навчання, який забезпечував оптимальний розумовий і професійний розвиток студентів, попереджав неуспішність і приводив до високого рівня активності  студентів. Одним із способів  перевірки  ступеня ефективності індивідуального підходу до студентів в умовах колективної роботи з аудиторією є якість рефлексі йно – оцінювального  етапу заняття, який викладач Бондар І.В. провела творчо. Якість проведеного заняття було оцінено векторним аналізом  як творчий рівень заняття.

За допомогою проведених та запланованих заходів методичного тижня  слід визначити, наскільки ефективне їх планування  в такому напряму, коли методичний контроль сприяє своєчасному  створенню метод рекомендацій необхідних для практичної реалізації найбільш доцільних форм і методів  навчання та для самостійної роботи, забезпечує раціональне поєднання методичних  прийомів, ефективне використання навчального обладнання, тестів, ПК та мультимедійної техніки.

 

Фугель А.М. – методист вищої категорії

 

Категорія: Мої статті | Додав: lex (14.03.2013)
Переглядів: 654 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Національна гаряча лінія Національна дитяча гаряча лінія
Copyright MyCorp © 2017
Створити безкоштовний сайт на uCoz